Customer Service

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

LEVERING

HVOR LANG ER LEVERIGSTIDEN?

Vi leverer fra Sverige, og vi regner med, at din pakke ankommer inden for 1-3 hverdage

KAN JEG SE LEVERINGSSTATUS PÅ MIN ORDRE

Du kan ikke se leveringsstatus på din konto. Når din ordre er behandlet og afhentet af speditøren, får du en bekræftelse fra os pr. mail og SMS (hvis du har givet os dit mobilnummer).

HVAD SKAL JEG GØRE, HVIS MINE VARER ER BESKADIGET, NÅR JEG MODTAGER DEM?

Indgiv et krav i  skadeanmeldelsen.

HVAD SKER DER, HVIS JEG IKKE AFHENTER MIN PAKKE?

Din pakke returneres til os, og vi vil opkræve et returneringsgebyr. Returneringsgebyret dækker vores udgift til speditøren.

ORDRE

KAN JEG FORETAGE EN ÆNDRING I MIN ORDRE?

Nej, du kan ikke ændre din ordre, når du har modtaget din ordrebekræftelse. Årsagen er, at vi behandler din ordre til plukning, så snart den modtages.

Hvis du ønsker at foretage en ændring, skal du bare afgive en ny ordre og returnere den første ordre til os inden for 14 dage fra modtagelsen.

Hvis du har behov for at ændre navn eller leveringsadresse, skal du kontakte os. Hvis det stadig kan ændres, kan vi gøre dette mod et gebyr. Du kan læse mere i vores  købsbetingelser.

KAN JEG ANNULLERE EN ORDRE?

Du kan ikke annullere din ordre, hvis der er sendt en ordrebekræftelse. Vi behandler automatisk din ordre til plukning, så snart vi modtager ordren, for at tilbyde dig den bedst mulige service.

Hvis du ønsker at annullere din ordre, kan du returnere den inden for 14 dage fra modtagelsestidspunktet, og vi vil refundere de returnerede varer.

HVORDAN KAN JEG VIDE, AT MIN LEVERING ER ANKOMMET?

Den leveres på din adresse. Hvis den er for stor, vil du modtage en afhentningsmeddelelse, som fortæller dig, hvor du kan afhente den.

RETURNERINGER

HVOR LÆNGE VARER MIN RETURRET?

Du kan returnere dit produkt uden meromkostning i op til 14 dage fra modtagelsestidspunktet.

HVORDAN FORETAGER JEG EN RETURNERING?

Pak de produkter, du ønsker at returnere, i nogenlunde samme emballage, som da du modtog dem, og benyt den returseddel, der er inkluderet i forsendelsen fra os.

Hvis du har mistet din returneringsmeddelelse, bedes du udfylde returneringsformularen. Du får derefter en returneringsmeddelelse, som du kan sætte på din pakke, før du sender den tilbage til os. Hvis du ikke bruger den udleverede formular, kan vi ikke spore dit produkt, når vi modtager det, og vi kan derfor ikke tilbagebetale dig for dit returnerede produkt.

HVOR HURTGT KAN JEG MODTAGE EN KREDITNOTA, NÅR JEG FORETAGER EN RETURNERING ELLER INDGIVER ET KRAV?

Inden for 14 dage fra det tidspunkt, hvor du modtog produktet, og dit krav accepteres, udstedes der en kreditnota.

BETALING

HVORNÅR TRÆKKES DER PENGE FOR MIT KØB?

Pengene trækkes på dit kreditkort i det øjeblik, du afgiver din ordre..

KAN JEG ÆNDRE LEVERINGS- ELLER BETALINGSMETODE?

Vi tilbyder kun én leveringsmåde i øjeblikket, og du kan vælge mellem de forskellige betalingsmetoder, når du afgiver din ordre. De kan variere over tid.

HVILKE BETALINGSMETODER ER DER?

Du kan betale med normale kredit- og betalingskort, eller du kan vælge at blive faktureret imod et ekstra gebyr, som betalingsformidleren opkræver.

ER MIN BETALING SIKKER HOS JER?

Vi samarbejder kun med velkendte udbydere af betalingsløsninger. Du kan læse mere om, hvordan de opererer på deres hjemmesider www.paypal.com eller www.klarna.com.

PRODUKTER

HAR DU EN PRODUKTVEJLEDNING?

Du kan rulle med musen og gennemgå alle vores produkter på vores hjemmeside, som fungerer som vores produktvejledning.

HVOR KAN JEG FINDE EN STØRRELSESVEJLEDNING?

Du kan finde størrelsesvejledningen her.

FORSENDELSE

HVORDAN KAN JEG VIDE, AT MIN LEVERING ER ANKOMMET?

Den leveres på din adresse. Hvis den er for stor, vil du modtage en afhentningsmeddelelse, som fortæller dig, hvor du kan afhente den.

KAN JEG ÆNDRE LEVERINGS- ELLER BETALINGSMETODE?

Vi tilbyder kun én leveringsmåde i øjeblikket, og du kan vælge mellem de forskellige betalingsmetoder, når du afgiver din ordre, som kan variere fra tid til anden, når vi udvikler vores services.

KAN JEG FÅ EN ANDEN LEVERINGSADRESSE END DEN, DER STÅR ANFØRT PÅ MIN KONTO?

Ja, rediger den i adressefeltet, når du afgiver din ordre.

KRAV

HVORDAN FORETAGER JEG EN RETURNERING?

Pak de produkter, du ønsker at returnere, i nogenlunde samme emballage, som da du modtog dem, og benyt den returseddel, der er inkluderet i forsendelsen fra os.

JEG HAR MISTET MIN RETURNERINGSMEDDELELSE. HVAD SKAL JEG GØRE?

Hvis du har mistet din returneringsmeddelelse, bedes du udfylde  returneringsformularen. Du får derefter en returneringsmeddelelse, som du kan sætte på din pakke, før du sender den tilbage til os, sammen med en returneringsbesked, som du lægger ned i pakken. Hvis du ikke bruger den udleverede formular, kan vi ikke spore dit produkt, når vi modtager det, og vi kan derfor ikke tilbagebetale dig for dit returnerede produkt.

Hvis du ønsker at indgive et krav, bedes du udfylde skadeanmeldelsen.

HVOR HURTGT KAN JEG MODTAGE EN KREDITNOTA, NÅR JEG FORETAGER EN RETURNERING ELLER INDGIVER ET KRAV?

Inden for 14 dage fra det tidspunkt, hvor du modtog produktet, og dit krav accepteres, udstedes der en kreditnota.

Inden for 14 dage fra det tidspunkt, hvor du modtog produktet, og dit krav accepteres, udstedes der en kreditnota?

Indgiv et krav i  skadeanmeldelsen.

LOG IND

HVORDAN LOGGER JEG IND?

Du skal tilmelde dig hos Rehband.com for at kunne logge ind. Vælg "Tilmeld dig", og opret en ny konto. Udfyld alle obligatoriske felter i formularen og "Gennemfør". Næste gang, du besøger Rehband.com, kan du logge ind.

JEG MODTAGER IKKE ET NYT KODEORD PÅ MIN MAIL. HVAD ER DER GALT?

Hvis du har glemt dit kodeord, og du vil have tilsendt en ny via mail, skal du indsende den samme mailadresse, som du brugte ved tilmeldingen.

JEG HAR GLEMT MIT KODEORD. HVAD GØR JEG NU?

Du kan anmode om et nyt kodeord med formularen for glemt kodeord. Af hensyn til sikkerheden sendes der et link til din registrerede mailadresse, som du skal bruge til at nulstille dit kodeord.

JEG KAN IKKE HUSKE, HVILKEN MAILADRESSE JEG BRUGTE VED REGISTRERINGEN. HVAD SKAL JEG GØRE?

Hvis du ikke kan huske, hvilken mailadresse du har brugt, bedes du kontakte vores  kundeservice.

HVILKE OPLYSNINGER KAN JEG FINDE PÅ MIN KONTO?

Du kan spore tidligere køb og kontooplysninger, og du kan ændre i dine kontoindstillinger og -oplysninger.