• Shoppe online!
  • 1-4 dage levering

Kundeservice

Retur & Reklamation

Som kunde har du 14 dages fortrydelsesret. Fuldstændige vilkår for retur og reklamation finder du i vores købsbetingelser.
Gør sådan her for at returnere eller reklamere dit køb:

1. Kontakt vores kundeservice på info@rehband.com eller via formularen forneden.

2. Vores kundeservice vil maile dig en forudbetalt fragtseddel samt returblanket som du skal udskrive. Har du ikke mulighed for at udskrive kan disse ved ønskemål også sendes per post. Dette tager 2-3 dage ekstra.

3. Pak varen i samme stand som de blev leveret. Det er viktigt at produkten sendes i originalemballage som emballeres godt. Vedlæg udfyldt returblanket og klistre fragtsedlen på pakken.

4. Indlevér pakken på dit posthus. Gem kolli-id indtil vi har modtaget din retur.

5. Når din retur er blevet håndteret meddeler vi dig via mail. Ved tilbagebetalning sker det, minus fragtafgift på 49 kroner, i løbet af 14 dage til det kontonummer du har angivet på returblanketten. Ved godkendt reklamation står Rehband for fragtafgiften.